
OFERTA
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu oraz sprawdzonej wiedzy, oferujemy kompleksową obsługę wspólnot mieszkaniowych. Działamy z myślą o komforcie mieszkańców i sprawnym funkcjonowaniu nieruchomości, aby Państwo mogli po prostu cieszyć się swoim domem. Dbamy o prawidłowe funkcjonowanie nieruchomości i wpływamy na podniesienie wartości rynkowej budynku: od bieżącej obsługi właścicieli i najemców, przygotowywania i zarządzania budżetami operacyjnymi nieruchomości, obsługi księgowej, administrowania infrastrukturą techniczną budynku, optymalizacji kosztów, nadzoru nad działalnością firm serwisujących nieruchomość po planowanie i realizację skutecznych działań.
WSPÓLNOTA:
- Przygotowanie dokumentów formalnych (REGON, NIP)
- Weryfikacja stanu prawnego i faktycznego
- Prowadzenie dokumentacji i reprezentowanie wspólnoty
WŁAŚCICIELE:
- Ewidencja lokali i właścicieli
- Korespondencja (e-mail, sms, tradycyjna)
- Poświadczenia i kontakt z urzędami
UCHWAŁY:
- Organizacja zebrań
- Wzory uchwał i regulaminów
- Nadzór nad realizacją uchwał
UMOWY:
- Analiza ofert, kosztorysy, podpisywanie umów
- Nadzór nad wykonawcami i porządkiem
INNE:
- Dodatkowe źródła przychodu
- Dyżury administratora i pomoc po godzinach
Reprezentujemy naszych właścicieli oraz wspólnoty w sprawach urzędowych, jak również świadczymy kompleksową obsługę windykacyjną i komorniczą przy współpracy z prywatnymi kancelariami. Sporządzamy projekty uchwał i chronimy prawa wspólnoty w konfliktach z niesolidnymi wykonawcami usług i organami władzy. Oferujemy także porady w zakresie postępowań wieczystoksięgowych, depozytowych i rejestrowych.
- Analiza i opiniowanie dokumentów z pomocą osób z uprawnieniami (adwokaci, notariusze).
- Przygotowanie treści umów oraz innych aktów prawnych pod względem merytorycznym oraz prawnym z pomocą wykwalifikowanej osoby.
- Opracowywanie treści uchwał, statutów, regulaminów Wspólnoty.
- Czynności zmierzające do uregulowania stanów prawnych.
- Reprezentacja adwokacka Wspólnoty w sądach.
- Windykacja należności wraz z opracowywaniem treści pozwów sądowych oraz prowadzeniem wszelkich czynności zmierzających do egzekucji komorniczej.
Prowadzimy ewidencję księgową w sposób przejrzysty, starając się, by nasze dyspozycje przelewów i rozliczenia księgowe były przystępne i zrozumiałe dla właścicieli. Traktujemy zarządzanie kosztami wspólnoty jako jeden z naszych najważniejszych obowiązków. Uważamy, że systematyczna kontrola kosztów utrzymania nieruchomości powinna prowadzić do optymalizacji kosztów. Racjonalnie gospodarujemy kosztami utrzymania nieruchomości i zawsze mamy je na uwadze planując wszelkiego rodzaju usługi dla wspólnoty.
- Prowadzenie ewidencji pozaksięgowej kosztów zarządu nieruchomością wspólną.
- Prowadzenie indywidualnych kont rozliczeń finansowych dla wpłat na zaliczkę na pokrycie kosztów.
- Przygotowywanie naliczeń miesięcznych opłat dla właścicieli.
- Prowadzenie indywidualnych rocznych rozliczeń dla właścicieli lokali.
- Prowadzenie rozliczeń z Urzędem Skarbowym oraz ZUS.
- Obsługa windykacyjna
- Pobieranie i windykacja pożytków.
- Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych Wspólnot (rocznych bilansów), na zebraniu ogółu Właścicieli nieruchomości
- Opracowywanie planów gospodarczych; szacowanie przewidywanych kosztów utrzymaia nieruchomości i zużycia mediów.
Oferujemy kompletną opiekę nad stanem technicznym nieruchomości. W zakres naszych usług wchodzi między innymi monitoryzacja obiektu i urządzeń pomiarowych, koordynacja prac konserwacyjnych i remontowych, organizacja rutynowych przeglądów technicznych.
TECHNICZNE:
- Prowadzenie dokumentacji technicznej nieruchomości, w tym książki obiektu budowlanego zgodnie z zapisami Ustawy prawo budowlane.
- Zlecanie i nadzorowanie kontroli technicznych, okresowych przeglądów budowlanych nieruchomości oraz instalacji i urządzeń stanowiących jej wyposażenie techniczne.
- Bieżąca obsługa techniczna – 24h pogotowie techniczne.
- Przygotowanie planów remontowych oraz ich organizacja i nadzór nad ich realizacją – prowadzenie dokumentacji formalno-prawnej oraz technicznej oraz dokonywanie odbiorów prac z udziałem przedstawicieli Wspólnoty.
- Doradztwo inwestycyjne w zakresie prac termomodernizacji i renowacji budynków tj. przygotowanie dokumentacji formalno-prawnej, zawieranie umów, pozyskiwanie funduszy unijnych, dotacji lub pomoc przy zaciąganiu zobowiązań.
- Analiza i rekomendacja właścicielom rozwiązań proekologicznych w częściach wspólnych Wspólnoty.
- Zlecanie, kontrolowanie i ewidencjonowanie bieżących zgłoszeń konserwacyjnych nieruchomości.
- Prowadzenie bieżącej konserwacji zgodnie z potrzebami.
URZĄDZENIA POMIAROWE:
- Analizy ofert dotyczących wymiany urządzeń pomiarowych oraz wybór najkorzystniejszych urządzeń pod kątem technicznym, wraz z kontrolą i opieką nad procesem pomiarowym urządzeń pomiarowych z opracowaniem wszelkiej dokumentacji z tym związanej.
- Kontrolowanie odczytów i zapisów stanów liczników zużycia mediów.
Otaczamy każdą z naszych wspólnot indywidualną opieką, a nasi administratorzy są stale dostępni na wypadek awarii. W celu usprawnienia komunikacji zakładamy spersonalizowaną skrzynkę pocztową online dla każdej nowej wspólnoty, dzięki czemu możemy z łatwością reagować na wiadomości i szybko wdrażać rozwiązania problemów. Jeśli wspólnota wymaga z nami natychmiastowego kontaktu, jesteśmy też dostępni pod dedykowanym numerem awaryjnym.
To proste Napisz Zadzwoń Zapytaj
Napisz do nas
Jeśli masz pytania lub chcesz nawiązać współpracę zapraszamy do kontaktu.
Zadzwoń do biura: 600 575 334
Zgłoś awarię: 606 617 606
Wyślij zapytanie na: biuro@agus.com.pl
lub skorzystaj z formularza.
Godziny pracy: 9:00 – 17:00
Agus Zarządzanie Nieruchomościami – Agnieszka Bednarek
NIP: 7262220485
Tel: 792 792 901